søndag den 27. december 2015

Julegave på bestilling.



Først tusind tak for kommentarer til
mit forrige indlæg...
Jeg bøvler stadig med at jeg ikke
kan lægge kommentarer ved ret mange
af Jer men prøvet at huske at skrive på
Jeres opslag på Facebook... 

---------------

Jeg fik en bestilling på et album og 
vedkommende havde selv små digte/vers 
som gerne måtte komme med..

Havde et kit med sommerfugle album fra
Tattered Angels og det synes jeg
jo ville være perfekt...

Der var en æske Glimmer Chipboard med
i kittet som hedder Nature..
Der var også Glimmer mist og skabeloner..

Advarsel : mange billeder..
Klik på dem og de bliver større..


Forsiden med en massen bånd fra gemmerne..


Nøglen var med i kittet.. perlen er fra en 
gammel halskæde..


Elefanten er en gammel ørering..



Her bagsiden..



Har brugt forskellige dies og stempler
til at få det helt rigtige frem..






















Vedkommende som fik det lavet synes det
bare var det helt rigtige og
jeg havde ramt rigtig med både farver og
pynt... håber modtageren bliver lige så
glad for det... ;)  men det tror jeg
bestemt... det er i hvert fald givet i kærlighed..

Tak fordi I kikkede med og 
go' bagjul..

Kram

1 kommentar: