lørdag den 10. januar 2015

Godt nytår



Lidt forsinket men godt nytår til Jer alle...

 Det er desværre ikke blevet
til meget her på bloggen, men håber det 
komme, nu da jeg synes jeg er kommet 
i krea stemning igen... 

Vil også gerne lige takker 1000 gange for de
kommentarer jeg har fået til mit
sidste indlæg...

Advarsel - langt billede indlæg...
håber I hænger på hele vejen.

Først skal i altså lige se de håndlavede julekort jeg
har fået i år....

Det første er fra min mor... 


Fra Gitte S Nielsen


Fra Christina 


Fra Lene og Brian


Fra Bodil B.


Fra Marianne S.


 Fra Bent


Fra Bjørn


Fra Birthe D.


 Maze blev 12 år den 23 december og ville 
ikke ha' taget billede... 
han lå lige og sov.... hi hi


Lidt fjolleri den 24 dec..


Fjolleri med datteren mens der bliver lavet mad.... 


Her er så mine fine gaver..
Lækker duft fra min mor.. havde også fået
5 onlinekursuser hos Mona Westphal Sørensen


 Her gaver fra min datter..


 Alle misserne havde også været ude og købe gave...
Uh elsker Stephen King


Lækker PL gave fra Christinas 2 dejlige piger...


Lige et enkelt snebillede



Billede jeg fik af min datter synes jeg lige passede
til december kittet fra PTW og 
vejret jo lige til at scrappe i.. dog
ikke så godt at ta' billeder i men det kender
i jo alle... 



Så er der ikke mere denne gang... er blevet færdig med
min december dagbog så næste gang
bliver det også et langt
billede indlæg.... håber I kan klare det..

Go' weekend til Jer
Kram




2 kommentarer:

  1. Sikke mange dejlige julekort du har fået, dit LO af din dater er smukt papir og farver passer jo til din datters lyse farver, og decemberalbum o gru, det er ved at blive mit mareRit, jeg kan ikke rigtig komme i gang og er bange for at glemme det der er sket. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Rigtig godt nytår til dig også. Flotte julekort du har fået og lækre gaver.
    Skønt layout.

    SvarSlet