lørdag den 5. april 2014

Ej SAM




Desværre blev det ikke til SAM i denne omgang, men har
købt dies på Facebook til halv pris..
Så har brugt købegenet... hi hi
Håber alle som enten er siddende eller bare shopper får
en rigtig fantastisk weekend i Roskilde..

og så lige 1000 tak for kommentarene til
mit forrige indlæg " forvandlings LO "

Har lavet dette LO på samme måde bare uden at stemple..

Har længe gået og kikket på dette billede af en tidligere veninde, som desværre gik 
bort alt for tidligt... hun var et utroligt kreativt menneske og
kunne alt hvad hun gik i gang med...

Selvom der var 30 år i mellem os, havde vi det bare 
så godt sammen... hun lærte mig at male
"amerikansk" på porcelæn og jeg passede deres forretning
når de var ude at rejse... 

men nu synes jeg det skulle være... og havde gået
med nogenlunde denne ide som det rent faktisk kom 
til at se ud... hi hi

Har brugt Gesso , Distress Ink , masks , dies og
rester i bånd og blomster...



Her lidt tætter på..






Rigtig go' weekend til Jer alle...







6 kommentarer:

  1. Lækkert layout...

    Knus fra mig som heller ikke er på SAM ...

    SvarSlet
  2. Ja, men jeg er da heller ikke i Roskilde, det overlever vi nok, jeg har prøvet at "nærkikke" på din veninde for at se om jeg måske skulle ha kendt hende, for det der "amerikansk porselænsmaling" har jeg dyrket en del (jeg var en uge på Island for at lære det af en amerikansk dame der hed Glee for mange år siden, og underviste i det på min malerskole) men tilbage til dit LO det er super flot harmoniske farver, (hvis din veninde havde levet i dag ville hun garranteret også være scrapper) knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Øv May Britt, jeg havde håbet at hilse på dig til SAM imorgen, ærgeligt at det ikke blev denne gang!
    Super flot layout med mange skønne detaljer ;O))

    SvarSlet
  4. super lækkert LO, og jeg kom heller ikke til Roskilde denne gang...men næste så......... ;O))

    SvarSlet
  5. Så flott pyntet layout. Ha en riktig fin påske :)

    SvarSlet
  6. Flot ! Og tænk at kunne lave noget ......det må være rart. hihi. SÅ fedt pyntet.
    God påske.

    SvarSlet