søndag den 19. januar 2014

Lidt godt...



Først tusind tak for Jeres kommentarer til mit forrige indlæg..
Er igang med albummet...

-------------------

Hold da op så fløj der lige en uge forbi.... ved ikke
rigtig hvad der blev af den men væk er den...

Havde Bastian til dyrlæge i mandags og få opereret hans nederste øjenkant 
på venstre øje... så der røg bøde mandag og tirsdag...
Sådan så han ud tirsdag... godt hævet...
men meget bedre nu ,men han ville ikke fotograferes i dag...



Fik dog en dejlig pakke i postkassen fra
Paper Angel i USA...
Har betalt for de 2 stempler nede i højre hjørne
og så porto... i alt 245 kr

Resten er gaver... så er det ikke så tosset at
bestille noget i USA... hi hi 
Ingen told da den det var i en prøvekuvert...


Kan I nu alle ha' en rigtig go' søndag og
nyde ugen som kommer...

Vinter knus






5 kommentarer:

  1. Nåååeee lille Bastian har været hos dyredoktoren, jeg håber da snart han er både glad og frisk igen, jeg har også lige købt "personlige "stempler, men i Sverige jeg går og venter på de kommer i den uge vi går ind i nu. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Lækre stempler... det kan man altid bruge :-)

    SvarSlet
  3. flotte stempler og glæder mig til at se albumet

    SvarSlet
  4. Hvor er jeg glad for at Bastian har det godt igen. Dejlige nyheder

    SvarSlet