mandag den 2. december 2013

1 & 2 dec...


Vil bestemt ikke love jeg kommer til at blogge hver dag,
men skal nok prøve at blogge noget mere end ellers..

Kom bestemt godt ind i december... hi hi

Var til julefrokost i "min" mc klub Mc Sneglene
i lørdags...

Her gang i spisning... og ved godt jeg ser lidt muggen
ud med gider ikke blive fotograferet når 
jeg spiser... basta...


Så blev der danset ..
på begge sider af baren...


og så lige lidt ild på bare... bare for sjov...


Det er lang tid siden jeg har været til så go' en fest..
der blev hygge , grinet, pjattet og smagt på alverdens drinks...

Havde heldigvis fået lov at sove hos et par klubkammerater og
det var vist meget godt... hi hi..

Var hjemme om søndagen ved middagstid og
der var jo en advents gave fra min mor...

Det var lige hvad jeg ønskede mig...
så pyt med den lange tur hjem, hvor den lille dyt var ved
at blæse af motorvejen rigtig mange gange..


Er den ikke bare lækker...


Ja det er først nu jeg er ved at komme helt på toppen igen... man
er jo ikke 25 år mere... fnis..
men det var det hele værd.... heller kvalitet end kvantitet..

I må alle ha' en rigtig dejlig 2 dec aften...

Jule kram




4 kommentarer:

  1. Det ser da hyggeligt ud og kan godt forstå du ikke blive fotegen ,når du spiser,
    og dies ser rigtig skøn ud .Hav en god aften

    SvarSlet
  2. Herlige billeder. Jeg hader også at der tages billeder når jeg spiser.:-)
    Super lækker die.

    SvarSlet
  3. Jamen det ligner jo en god fest, med kun 1 sur madamme. haha.
    Dejlig die du har fået af din mor. Den kunne jeg da vist også tænke mig engang. Den er så fin.
    Hvis du allerede er ved at være på toppen igen mandag aften efter sådan en fest, så skal du ikke klage. Bare vent......det bliver meget værre. Siger en som er en uge om at komme ovenpå igen. Surt !!!

    SvarSlet
  4. ser ud som en hyggelig fest og ja det er ikke så nemt at komme sig som da man var 25 og sikke heldig du er at få så flot en spellbinders

    SvarSlet