lørdag den 18. maj 2013

Portræt foto



Først tak for alle Jeres søde kommentarer til mit forrige indlæg...
Det er altid en fornøjelse at læse og
dejligt at jeg kan gi' nogle gode ideer videre...

----------------------------------

Synes lige I skal se et par stykker af de portræt billeder
jeg fik taget i min mc klub af vores fotograf...
Ja vi er så heldige at have en prof fotograf i vores klub...








Hvis I vil se hvad hun ellers laver har hun disse to blogs : 




-----------------------


Der er flere ting på min salgsblog som er sat ned i pris...


-------------------------

Go' pinse til Jer alle sammen... 





8 kommentarer:

  1. Hvor er de bare skønne! Jeg er vild med det med hornene! :) Æv jeg er misundelig, jeg vil også have en prof fotograf i vores scrapklub! ;)
    Rigtig god pinse :)

    SvarSlet
  2. Sikke nogle skønne billeder.
    Rigtig god pinse til dig.

    SvarSlet
  3. Super skønne billeder, - Wauuu
    God pinse

    SvarSlet
  4. WOOOW, sikke nogle fantastiske billeder.
    Rigtig god pinse ;O)

    SvarSlet
  5. Det er nogle gode billeder. Jeg kan godt forstå at du er glad for at have hende i klubben.
    God pinse.

    SvarSlet
  6. Superflotte billeder - og superflot model !
    Tænk at kende sådan en fotograf privat...heldigmås. !!!

    Rigtig god pinse til dig. Håber du får kørt tur i det flotte vejr.

    SvarSlet
  7. Ej, hvor er det nogle flotte fotos. Jeg synes du skal bruge det billede med hornene, som dit profilbillede...hi hi hi...

    SvarSlet