torsdag den 7. marts 2013

Kings of Rock album



Først lige en advarsel... monsterlangt billede indlæg.

-------

Så skal I få lov til at se det album jeg har lavet til kursus hos Papirhimlen d. 17/3.

Det blev til et Kings of Rock album fordi jeg
kender de dejlige drenge - Stephan, Kasper, Bjarne og Carsten og 
i gemmerne havde jeg en ROCKSTAR blok fra DCWV i
4,5"x 6,5" og den passede jo perfekt...

Ca halvdelen af billederne har jeg og min datter taget ,
resten er fra deres Facebook side...

De fine beslag er fra en candy jeg vandt hos Jytte og de passer jo lige til kongerne.
Blonden købt på Scrap'n'dream.
Kronen købt hos Else på FB. Roserne er fra WOC..
Det sorte og vide bånd er fra gemmerne..

Alt er sværtet med Distress Ink - Vintage Photo
Har brugt en MS kant punch.


Kæden jeg har samlet albummet med er fra en herrepung... hi hi


Ryggen er lavet med canvas som er malet sort og stemplet med 
ARCHIVAL Brilliance Galaxy Gold


 Fotohjørnerne er nogen jeg engang har fået...
Tekst er printet på overheat som kan tåle varme... hi hi





Swirl fra Spellbinder som er embosset med guld UTEE.








































Håber I er med helt her til slut.. hi hi... og tak fordi I gad... c",)
Vil som altid takke for Jeres dejlige kommentarer...

Go' torsdag til Jer alle..

Kram




11 kommentarer:

  1. HOLD da op... Hvor er det et flot album... og du har bare ramt lige plet med stilen...
    De lidt rå beslag og de seje papirer gør det sidste.
    Tak for kigget INDEN i bogen... og tommelen op for produktet ;o)

    SvarSlet
  2. Først tak for et godt arrangement I havde lavet til Himmelscrap - det var rigtig godt. Vi kommer gerne igen.Det er bare så flot det album. Tør slet ikke tænke på, hvor mange timer du har brugt på det.

    SvarSlet
  3. Jeg kender ikke dine rock venner, men dit album er den flotteste hyldest de kan forvente, du har lavet et skønt album, og det er jo ligegyldig hvad man laver sit album over når bare det er et emne der interesserer og optager en. knus morkaren.

    SvarSlet
  4. Det er bare så flot dit album.

    SvarSlet
  5. Hold da op, sikke et fantastisk album ;O)

    SvarSlet
  6. Men herregud... WOW!!! Vilket mästerverk!

    Kram Kicki

    SvarSlet
  7. Super fed album, - mange fede detaljer.
    God weekend

    SvarSlet
  8. Hvor er det fint og smukt,god weekend til dig Knuser

    SvarSlet
  9. Rå stilig:)

    Her ligger det mye jobb bak.
    Klem Connie

    SvarSlet
  10. Total sejt album. Flot og gennemført!
    God weekend.

    SvarSlet
  11. Fantastisk album ! Så lige tilpas råt at det passer til alle billederne og alligevel smukt med alle de små fine detaljer. Skøn lukkedims du har valgt. Det passer jo også.
    Superflot arbejde. Klap-klap.

    SvarSlet