mandag den 4. februar 2013

Scrap'n'dream


Først vil jeg lige sige velkommen til de nye følgere her på min blog..

Var til Scrap'n'dream i lørdags og
det blev en rigtig hyggelig dag med en masse super 
søde scrappesøstere... 

Fik ikke lavet det helt store men lidt blev det til...
Det blev til et par kort med Peg stamps..



3 færdige Magnolia stempler til mappen..
fik malet ansigter og hår på 5 stykker mere..
Har brugt Copic Ciao tusser..


En lille smule indkøb blev det da også til..
En pakke kraftkarton og små metal paraplyer..
de kom desværre ikke med på billede... :)

Scrapfactory havde Peg stamps til 50% så der måtte
jeg da lige eje et sæt med tepotte og kop..


En serie KaiserCraft måtte også lige i kurven...
kan jo se det lækreste mini album for mig...


Disse 4 blokke var sat ned til 20,- pr stk så de måtte
også med hjem... papir kan man da aldrig få
for meget af... fnis...


Kanon dag men søndag måtte jeg holde en stille dag..
brugte dagen med at kikke på mine ny indkøb og få ryddet 
indholdt af scraptasken ud på plads igen...
Lidt dvd på sofaen med alle misserne..

Tak for alle jeres søde og dejlige kommentatere...

Go' uge til jer alle

Kram



13 kommentarer:

  1. Jeg er da helt vild med dine blomsterkort, hvor er de bare flotte. Det er da også nogle gode køb du har gjort. Jeg glæder mig rigtig meget til Himmelscrap

    SvarSlet
  2. Hvor har du været heldig med dine indkøb, når noget er sat så langt ned er det bare om at slå til. jeg kunne også godt ha brugt de minialbums. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Hov ja - de Peg stamps ser man da næsten ikke mere rundt i blogland. Men de er nu ret søde! Dine kort er så fine!
    Sikke mange lækre indkøb du fik gjort i lørdags, det er altid dejligt at komme afsted.
    God fornøjelse med herlighederne.

    SvarSlet
  4. Super fine kort du har lavet, fine detaljer
    Super lækre ting du har købt, nyt er altid godt
    Knus

    SvarSlet
  5. Fine kort du har lavet og sikke lækre indkøb.
    Jeg glæder mig til Himmelscrap d. 2/3 og weekenden efter skal jeg til Convention i Middelfart. Jubii.

    SvarSlet
  6. Fine kort, jeg elsker de ministempler.
    Skønne indkøb. Dit papir er vel nok lækkert. Det må jeg da vist kigge efter....
    Ha en dejlig aften.

    SvarSlet
  7. sikke flotte ting du fik lavet og fik købt, jeg blev ikke færdigt med et projekt men fik snakket og shoppet

    SvarSlet
  8. Wau...sikke nogle flotte kort du har lavet. Hvor har du fundet de scallop-kant-kort ? Tak fordi du kom og støttede mig i går, i et nyt forum, det er jeg rigtig glad for...Knus

    SvarSlet
  9. Hej du - tak for besøget ved "OSH-bordet" og TAK for den store stak søde papirer - som blev delt ud blandt os og som vi viser når vi har fået lavet nogle kort med det. =0) Og om et par indlæg har jeg fået fotograferet kort fra i lørdags og så kommer de bestemt på bloggen i løbet af februar. Lækre indkøb og HALLØJ der er en der er blevet superskrap til både peg-stamps og til at farvelægge med Copic kan jeg se.

    SvarSlet
  10. Fina kort du har gjort, papprena var alldeles underbara!
    Å så många roliga saker du har köpt! Pappersblocken var ju ett riktigt fynd, varför händer det aldrig mig?! ;)

    Kram Kicki

    SvarSlet
  11. Flotte kort og motiver til mappen... Har du en mappe til senere brug eller?
    Lækre køb også.

    SvarSlet
  12. Hvor er det bare nogle fine kort og sikke nogle lækre indkøb. JA det er altid en hyggelig dag i Høje Tåstrup! :)

    SvarSlet
  13. WOW - de kortene var skikkelig lekre! Likte de kjempegodt!

    -Wenche

    SvarSlet