fredag den 7. december 2012

6 & 7 dec...



Det blev en meget lang 6 dec. i går... hold da op... sygehusvæsenet er
da ikke sådan lige at danse med..

Stod op kl. 4.30 og kl. 6 hentede jeg min datter og så gik turen ellers
til Køge syghus... det tog så lige 2.40 min at når dertil i sne og sjap..
alle kørte pænt men meget langsomt og et par køer
sad vi da også fast i... men nåede syghuset kl. 8.40 og hun skulle
møde fastende kl. 9.00... 

De hentede hende kl. 13.30 til operation - rekonstruktion af ledbånd i knæet..
og hun kom op på stuen igen kl. 17.

Her er hun kl. 17.05 med sin mobil.. hi hi


Her er kl 19.30 og hun har lånt en "talerstol" så hun kunne komme lidt rundt selv...


Hun blev sat af ved sin far kl. ca. 22.00... og så
skulle jeg bare hjem og på sofaen... meget lang dag og godt jeg kunne lokke min mor til at give mine
katte mad i løbet af dagen selvom hun skulle på arbejde...
Vi fik også god behandling på syghuset og fik da både kaffe med kage og 2 sandwich
men hvorfor den pokkers lange ventetid... det forstår jeg altså ikk...

I dag er så gået med at slå hovedpinen ned og få hvilet skroget...
og kikket på mine fine pakker fra i går og i dag... 


Color Magic er i samme stil som Glimmer Mist, der
er bare en kugle i så den er nemmere at få glimmeret ud i væsken..

Go' weekend alle sammen
og tak for jeres søde kommentarer..

Julekram


3 kommentarer:

  1. Æv - det lyder ikke som en særligt hyggelig dag med sygehushalløj. Men datteren ser da ud til at være ved godt mod.
    Lækre pakker du igen har fået.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Jamen det lyder jo som en helt almindelig dag med kontakt med det danske sygehusvæsen !
    Og det ER faktisk svært at planlægge, så man udnytter personaletimerne fuldt ud. Det er jo mennesker det handler om, (og penge) og pludselig opstår der noget acut.....og hvis det er os, så vil vi jo have behandling her og nu....Så det ER svært.
    Men nogen gange kunne man godt tænke sig at almindelig medmenneskelighed havde mere plads !
    Sagt af en der kender systemet - set fra begge sider.
    Din datter ser godt nok ud til at være hurtigt frisk. Men der venter nok et par dage, hvor kærlig pleje vil blive påskønnet.

    God bedring til dig ovenpå den tur. Det har du sandelig fortjent.

    SvarSlet
  3. Jeps, det danske sygehusvæsen når det er bedst ;-) Kan godt forstå du trængte til lidt sofaforkælelse. Synes også at Christina forkæler os, hvor er vi heldige at have en "Boss" som hende ;-)

    SvarSlet