tirsdag den 4. december 2012

4 dec



I dag bliver det ikke til så meget.... vågnede med møg
hovedpine så gik adskillige timer inden jeg kom igang med 
dagens gøremål....

Skal nemlig til julefrokost hos Hobby & Mini i aften 
og det var mig som skulle ta' salat med..

Som I kan se blev det til rødkålsalat... mums...
Her er det hele gjort klar...


Her blandet, dog unde valnødder... de kommer først i lige jeg kører..
de skulle jo helst være dejlig sprøde stadigvæk... 


Her er dagens kalender gave.. 5 roser på 25mm..
Dem kan man jo heller ikk få for mange af.. fnis..


I må alle ha' en forsat go' 4 december...


4 kommentarer:

  1. Jeg håber din hovedpine er lettet, og rigtig roser får man ikke for mange af. knus morkaren.

    SvarSlet
  2. Jeg håber du får en dejlig aften med lækker mad - incl rødkålssalaten. Og uden hovedpine.
    Og nej, roser kan man aldrig få for mange af.
    Og heller ikke sådan nogle store fine nogen.

    SvarSlet
  3. Det ser lækkert ud.
    Håber, det går bedre.
    God december aften.

    SvarSlet
  4. Rødkålssalaten ser sund og god ud, håber den smagte godt! Dejligt med fine roser!

    SvarSlet