søndag den 2. december 2012

2 dec. og 1 søndag i advent



Ja så vågnede man til en meget flot hvid verden...
Sådan så det ud i morges ved lidt over kl. 9


og her himlen i brand lidt over kl. 16...


I morges på den anden side af huset hvor mine naboer altid er ganske stille...


Det var så også blevet tid til den første advents gave fra min mor..
bare så lækkert..


Skal heller ikke snydes for at se hvad der var i min pakkekalender...


Det har bare været en meget smuk og dejlig dag... først besøg
af datteren og hendes kæreste ( som drikke kaffe.. hi hi.. dem er der vist ikke så mange af. )
Så en tur på kirkegården med min mor og pynte min Morfar og Mormor's 
gravsted med gran og hjertepude...
hjem og sidde med endnu en kop kaffe og så en tur
til blogland... 

Kan I alle ha' en dejlig 1 advents aften..

Kram


5 kommentarer:

  1. Herlige billeder. Fine gaver.

    SvarSlet
  2. Smukke billeder lige til at scrappe, og din gave ser spænende ud (jeg kan ikke lige gætte hvad det er?)knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Smukke billeder - og vær glad for stille naboer. hæhæ....Der er skam mange der har problemer med uro og larm !
    God søndag aften.

    SvarSlet
  4. Hvor er det to smukke vinterbilleder!
    Lækre gaver.
    Du må have en god søndag aften.

    SvarSlet
  5. Wauw... så smukke fotos! Det er da sådanne oplevelser, som bare gør livet dejligere, ikke?

    Fine kalenderpakker .. den slags er jo altid skønt :)

    1000 tak for alle dine søde kommentarer på min blog ..

    Knus :)

    SvarSlet