tirsdag den 25. december 2012

1 juledag.



Havde en rigtig dejlig dag og aften i går...

Først frokost hos min mor, så kom datteren ved 13 tiden...
vi fik et par slag kort med hjælp fra Bastian..
Han synes bestemt at kortene skulle mærkes så de blev lidt hullede 
et par stykker.. men pyt vi har heldigvis flere spil..


Så tog datteren lige en lur i mor seng mens jeg dækkede bord..
Hun er stadig træt efter operationen d. 6 dec..


Vi spiste lækker and med tilbehør... mums...
og islagkage til dessert i stuen..

Datteren travlt med at pakke ud... 


Her er min mor ved at pakke ud mens datteren prøvet at ta' et nyt armbånd på...
Min mor fik en Big Shot af os..


Her er så min dejlige høst af gaver...
Dette fra min mor.


Her gaven fra min datter..


Gave fra Bossen i Papirhimlen..
Nu skal der ordnes mønsterpapir...


Og her mere fra Bossen...
Lutter lækre ting som jeg havde ønsket mig..


Her lige et kik ned af gågaden d. 23 dec da jeg måtte en
tur op til min datter...


Håber I nyder alle de dejlige juledage og har fået hvad i
ønskede Jer...

Juleknus


3 kommentarer:

  1. Skønt at Bastian gider spille kort med jer, så må i tage hans "mærkning" af kortene med, min vil gerne hjælpe med at scrappe, såsom at sorterer mine blomster og rulle bånd op, og det er jeg da meget taknemmelig for. juleknus morkaren.

    SvarSlet
  2. Det ligner jo en rigtig dejlig jul - med det hele !
    Og sikke skønne gaver I alle har fået. Du er da svært heldig med den boss, du har. Hun ved lige hvad hun skal give....mums.

    Fortsat god jul til dig og dine.

    SvarSlet
  3. Det lyder til at du havde en dejlig juleaften og dag. skønne julegaver du fik.

    SvarSlet