fredag den 26. oktober 2012

2 kort færdige



Ja så fik jeg lavet de 2 kort færdig fra efterårs hygge scrap hos
Papirhimlen og bogkortet fra kursuset hos Papirhimlen...

Så mangler man bare alt det andet... hi hi

Mønsterpapiret er noget gammelt Maja Design - Vintertid.
Har brugt MS punch til kanten , snefnug..
Spellbinders og Cheery Lynn die..
Billede er fra en ark og teksten er et stempel..
Der er sværtet med Distress Ink Weathered Wood..





Bogkortet er lavet med Pion Design mønsterpapir fra serien 
Waiting for Santa II..
Båndet er fra Papirhimlen og igen har jeg brugt min
ynglings Spellbinders samt et Nellie Snellen punch til kristjørnbladene.. 
Blomsten er fra Prima..
Tekst uden på bogkortet er stempeltryk og det inden i er lavet
på pc... Der er sværtet med Distress Ink Vintage Photo..
Kanten indeni er lavet med MS punch..






Tak fordi I gad kikke med og tak for alle jeres dejlige
kommentater... de luner i en kold tid...

Go' weekend til alle 



6 kommentarer:

  1. Wauw et par lækre lækre kort.
    Jeg er specielt vild med det første, hvor er det smukt :) :) lækkert papir!
    Kender godt det der med "bare at mangle det sidste" *GG*
    Rigtig god weekend til dig.

    SvarSlet
  2. Jeg gir Pips ret, sikke nogle dejlige kort du har lavet. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Total kreativ - smukke kort
    God weekend

    SvarSlet
  4. wauw sikke nogle flotte ting du har fået lavet!

    SvarSlet
  5. Hold op for nogle flotte ting.
    Det første kort er ualmindelig smukt....Det ryger lige i arkiv her...Til senere brug.
    God søndag.

    SvarSlet
  6. wauw Sikke nogle smukke kort. Tak for dejlig inspiration. Det er lidt underligt, med mig, jeg har fulgt dig, og tænkte det var underligt du ikke lavede noget. nu har jeg så fundet ud af at jeg slet ikke har været følger;. og derfor ikke fik besked, men det er jeg så nu.
    god aften
    Sanne

    SvarSlet