torsdag den 13. september 2012

Meget snart...



puha ja nu er det meget snart Christina åbner sin butik...
Hun var så heldig at få forsiden af Jyderup Posten
samt i 2 andre husstands omdelte aviser...


og her er annoncen lige igen.....


Ja vi har jo været igang et stykke tid også begge designere...
og det er Lone Krieger aka Tullemusen og mig sagde hunden... hi hi

Ind i mellem ved jeg ikke om det rabler lidt for Christine eller hun bare
skal have afløb fra alle de administrative ting som hører med når 3 designere skal arbejde
sammen... men et sjovt møde var det... 



Jeg har fået lavet navneskilt til os så alle 3 og synes de blev lidt fine...
Det er med vilje de ikke er pyntet helt vildt meget...


Så lige et lille undskyld... er på blogfart så tit der lige er overskud
da jeg helst vil lægge en kommentar alle de steder jeg kikker men det er blevet lidt småt med kommentarene 
på det sidste... bare rolig skal nok snart blive mere tid til det også...

Nu står den på Tupperware party i morgen aften , scrapværelset skal ha ryddet alle
bordene , skal selvfølgelige til morgenkaffe hos min mor som har
fødselsdag... det holder vi så lørdag hos mig , nu der er ryddet , for familien...
Så lige forbi Hobby og Mini for at hilse på alle de dejlige mennesker som er til
ATC Crop derude.... så går turen videre til papirhimlen....

Ja og søndag kan I jo nok selv regne ud hvor jeg er fra morgenstunden... hi hi

Nu må I alle ha' en rigtig god weekend og Jer som boer langt væk, kik 
i henden shop Papirhimlen

STORT weekend kram


1 kommentar:

  1. Uuuhh... det ser jo spændende ud - må da kigge forbi webshoppen en tur.
    Fine navneskilte du har lavet - og Tillykke med DT posten. :)
    Forsat god weekend.

    SvarSlet