torsdag den 8. marts 2012

Sneak peak


Her er lige et lille sneak peak på det jeg sidder og laver
ved scrapbordet..
Kan desværre ikke afslører for meget da jeg ved der bliver kikket med...

Lørdag går turen til Middelfart til Convention sammen med 3 dejlige kvinder..
Der skal shoppes, hygges og forhåbenligt
mødes med bloggere som man ellers kun følger herinde...
Bliver dejligt at se nogle af Jer IRL...

-------------------

Here are just a small sneak peak at what I sit and do
by scrap table ..
Sorry, can not reveal too much because I know they look with ...

Saturday we head to Middelfart to Convention together with 3 wonderful women ..
To be shop, having fun and hopefully
meet with bloggers usually only follows here ...
Will be nice to see some of you IRL ...




Tak for jeres dejlige og søde kommentarer...

-----------------------

Thank you for your lovely and sweet comments ...





6 kommentarer:

  1. Det ser spændende ud :) Glæder mig da til vi må se det hele - hihi.
    Vi skal jo ihvertfald mødes lørdag :) jeg har en stor kassefuld til dig.

    SvarSlet
  2. Vi venter til vi må se det hele. knus morkaren.

    SvarSlet
  3. Det ser spændende ud. Glæder mig til at se mere.
    God fornøjelse på lørdag.

    SvarSlet
  4. SNYYYYYYYDDDD!!!... jeg glæder mig til at se mer'...
    Hvor kan du sagtens du skal til Middelfart... men vi ses vel i hverfald til SAM???
    Nyd turen og ha' en rigtig go' Convention...;o)

    SvarSlet
  5. DET SER MEGET SPÆNDENDE UD... GLÆDER MIG TIL SELV AT FORSØGE MIG UD I DEN KUNST. HANNE

    SvarSlet
  6. Det ser sørme spændende ud. Jeg vil se frem til resten.
    God weekend.

    SvarSlet