søndag den 19. februar 2012

Sikke en uge....

Langt indlæg om mine kat/katte...

Ja sikke en uge.... som tidligere fortalt har jeg adopteret 2 voksne Norske
Skovkatte brødre... De havde begge været til dyrlæge tjek inden de kom her..
Bastian er en smule for tyk og Batman havde forstoppelse..
Tænkte at forstoppelse nok skulle løsne sig når der kom lidt ro på...
Men nej, det blev ikke bedre og så i tirsdags var det helt tosset...
Onsdag ringede jeg til dyrlægen, desværre havde min egen ferie , så det var en af de andre i klinikken. Batman fik bur på klinikken og så kunne jeg hente ham senere...
Ingen ændring og intet om natten herhjemme.. så til dyrlæge igen, indlagt igen, stadig næsten ingen ting ud af den stakkels kat... hjem igen torsdag nat og ned til dyrlæge igen igen fredag morgen.... endelig fik de hul på forstoppelsen og de fik det meste ud...
Han fik drop med væske, smertestillende og penicillin... så meget
groggy kat og eksterm sulten jeg fik hjem fredag sidst på eftermiddagen...
han havde jo næsten ikke fået noget at spise de sidste dage...
Så lige nu får han meget små potioner kylling og vådfoder og
alt deres tørfoder er sat af vejen til stor utilfredshed hos de 3 andre...


Her ses patienten liggende i min seng... han har taget det hele i stiv arm og
er blevet ynglingekat på dyrlægeklinikken....



Vi skal til tjek igen i morgen og have taget endnu et røntgenbillede af tarmen,
men håber alt er som det skal være... har virker som om han har det betydeligt bedre
tros penicillin og smertestillende... men meget sulten... hi hi

De nyder at jeg ikke mere har dem adskilt mere... for sikke et hylekor og dørskraben..
Ikke blevet til meget søvn...


Her Bastian på sin ynglingeplads..



Ved godt det blev et monsterlangt indlæg om mine katte men det er jo ikke blevet til meget scrap... har dog fået ryddet lidt op så der kommer nok meget snart noget på salgsbloggen..

Tak for jeres søde kommentarer og fordi i gad læse med så langt..


8 kommentarer:

  1. Stakkels kat da. Men godt i fik "hul" på ham - høhø.
    Hvor er det et supergodt billede af ham i sengen. Flotte farver sammen *GG*
    God søndag.

    SvarSlet
  2. åhh hvor godt de fik hul på det. dejlige billeder du har af dem.
    God søndag.

    SvarSlet
  3. Åee nej, stakkels lille mis, godt han har fået "hul igennem" jeg håber da ikke det er noget tilbagevendene, måske skal han have spicialfoder, og det er jo svært når man har flere katte. knus til dig og kattene morkaren.

    SvarSlet
  4. Sikke da en historie. Og sikke en uge.
    Godt der er gået hul...for det er godt nok synd for den lille stakkel.
    Tror da pokker du ikke får scrappet i det hus, det er jo som at have spædbørn.
    God ny uge !

    SvarSlet
  5. det var rigtig synd for katten , håber den har fået det bedre og hvor er de søde begge to, jeg elsker katte og har næsten hele mit liv haft katte
    Uh der skal mange forsøg for at komme igennem de koderj

    SvarSlet
  6. Ja det har været noget af en uge både for dig og ikke mindst for stakkels Batman. Han har dog levet op til sit superheltenavn og taget det i stiv arm. Vi fortsætter med at krydse poter for en stadig fremgang og hurtig bedring ;o) Knus

    SvarSlet
  7. Lækre misser ;-) God bedring med Batman

    SvarSlet
  8. sikke da noget for den lille mis... '
    hvor en den smuk..
    Hanne ,Næstved

    SvarSlet