lørdag den 26. marts 2011

Dejlige blomster...

Haved bestilt lidt blomster på tilbud hos
Wild Orchid Craft i England..

Her er for 475 kr med porto... og synes jeg har fået rigtig
meget for pengene.. og man kan se priserne i danske kr på hjemmesiden...

-------------------------

Haved ordered some flowers on offer at
Wild Orchid Craft in England ..

Here are 475 kr with postage ... and think I've got a great
great value .. and you can see prices in Danish kr website ...




Synes lige I også skulle se min rigtige orkideer..
de er helt vilde med at blomster nu...

---------------------------

Here you can see my real orchids ..
they go mad with the flowers now ...




De står alle i mit scrap værelse... og nyder dem bare..

-----------------------------

They are all in my scrap room ... and enjoy them just ..


4 kommentarer:

  1. Det er nemlig rigtig - man får noget for pengene hos Wild Orchid Craft - der handler jeg også rigtig meget. Hvor er dine orkideer da bare vildt flotte - mine går altid ud - haha!

    SvarSlet
  2. hvor er de orkider flotte

    SvarSlet
  3. Hold da op det var mange blomster du har fået for pengene, Jeg har engang bestilt i norge, det også billigt... Men her er man sikker på ikke at skulle betale extra i form af moms... og sikke flotte orkider, det også min ynglings blomst, men desvære kan jeg kun have dem når vi er i kolonihaven om sommeren, for mine vinduer vender forkert så jeg kan ikke holde dem.. øv øv... men det kom min veninde til gode da hun fik mine 12 orkidere da jeg måtte opgive...
    Håber du har haft en fantastisk weekend

    jayne

    SvarSlet
  4. Novra...hvor er der mange blomster for de penge. Hvorfor spurgte du ikke, om jeg ville splejse ? LOL.
    Jeg har aldrig prøvet at handle der - endnu. Men det kommer, for nu har jeg efterhånden hørt så meget om det firma.....
    Og dine rigtige orkideer er vel nok flotte. Jeg elsker også den blomst, men mine får kun blomster en gang...som regel. Har hørt at det skulle være godt med vand og gødning, og det er nok der, det går galt for mig....haha.

    God uge til dig

    SvarSlet