tirsdag den 28. december 2010




Ja så blev det d. 28 dec...


Hold op hvor tiden bare flyver afsted...


Lige et par julebilleder... var desværre ikke så meget kameraet blev brugt ...
men sådan er det jo nogle gange..


Her min datter og hendes kæreste...



Har er min datter i gang med at spille et nyt
Wii spil og min mor "hjælper"... hi hi

Polle ligger bare og kan ikke forstå at det ikke er ham der er i centrum..



Fik lavet et enkelt kort færdigt og sendt... hold op jeg må vist til at få lavet lidt julekort så jeg ikke render tør igen... men godt jeg fik lavet og sendt en masse til OSH..




Synes lige I skulle se hvor smukt det så ud i morges...

Nyder min udsigt utroligt meget...



Så kommer vi til julegaverne...

Disse 2 Baby Prins Kvark og Baby Kvark har jeg fået af min mor i ekstra gave..

De er bare søde... hi hi



Her er min gave fra min datter... en frølampe.. hi hi..

Den kan lyse med flere forskellige farver og selvfølgelig også med en hvor alle de forskellige farver kommer på skift...

Man skulle tro jeg samlede på frøer... hi hi...



Og det gør jeg selvfølgelig... fnis...

Så min gave fra min mor... noget dejligt når der nu aldrig er noget ordenligt i tv...



Her er min høst af julekort..

Dejligt med hjemmelavede kort og så endda et helt fra Japan... bare super dejligt..
men synes det er dejligt at man gir sig tid til at skrive et gammeldags kort her i denne travle tid...

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for kommentaren i bloggen, og takk for at du deltar på candyen,

    Hilsen Marielle =)

    SvarSlet
  2. Ja det var SUPER med dine kort til OSH - kender det godt - gæt hvem der heller ikke fik lavet julekort nok til sig selv i år. PINLIGT - men ligesom du gør har jeg tænkt mig at lave lidt hver måned både mig og OSH og på den måde få brugt julepapirlageret lidt op. LÆKRE pakker du har længere oppe og søde frøer. Hilsen herfra

    SvarSlet