lørdag den 28. august 2010



Så har min mor endelig fået nøglen til sin nye lejlighed, passe ikke
helt, var faktisk mig som hentede den hos viseværten... hi hi..

Men jeg susede op med en indkøbt kurv med div lækkerier fra
www.vitrinen.dk samt dette kort som jeg lavede til
Scrap marthon hos love2scrap.
Havde taget kameraet med og tog billeder af den helt tomme
lejlighed, måske det kan blive til et album undervejs...

Derefter ned og aflevere nøglen og så ellers igang
med tommestokken og så i Ikea.



Alt papiret er fra en månedspakke fra Mosh Posh og 3D huset har jeg købt i England.











Hun blev meget meget glad for kort og kurv og det første hun spurgte om
var om jeg havde lagt det på min Blog... hi hi men det kunne jeg jo ikke så godt
da hun jo kikker herind ind i mellem...

Kan I alle ha' en god lørdag aften...




9 kommentarer:

  1. ja jeg så godt dette flotte kort IRL, det er så flot

    SvarSlet
  2. Fedt kort du har lavet, jeg er da helt vild med det lille hus.

    SvarSlet
  3. Oj oj, så lækkert et kort !!
    Det er da helt genialt med det lille hus der folder sig ud....
    Mon vi ses snart i Viborg - eller Convention :-)
    Ha' en fin dag.

    Iben

    SvarSlet
  4. Hej May Britt

    Hvor er det bare flot lavet, nuttet lille hus du har fundet. Det er utroligt, hvad man kan med papir og saks og en god fantasi.

    KnusAnette

    SvarSlet
  5. Dette var skikkelig stilig.
    Masse flotte saker i bloggen din;)

    SvarSlet
  6. Hei May Britt.
    For et stilig kort du har laget, kreativt!!
    Det har meldt seg 3 stykker til Pay it Forward på rekordtid i bloggen min:)) og siden de to andre var i Norge har jeg bestemt meg for at jeg skal sende deg pakke!! Du må sende meg adressen din på hege_gulla@hotmail.com
    Ha en fin og kreativ helg:)
    Klem Hege.

    SvarSlet
  7. Kanonflot kort. Rigtig flot med et folde ud hus!

    SvarSlet
  8. Hold da op hvor er de søde. Det der pop-up kort med det lille hus er da bare for kreativt. Hold da op et nussearbejde. Lige dig ;o) Du er altså fantastisk.

    SvarSlet
  9. auhhh meget sødt kort med hus. rigtig god og fin ide

    SvarSlet