lørdag den 3. juli 2010

Så oprandt dagen hvor Christina og Martin skulle overtage AutoMester i Svinninge.

Selvfølgelig skulle de da ha' et kort og måtte en tur på Google billeder og lede
efter noget passende. Fandt nogle stykker men dette af et auto værksted fra 40 - 50'erne
synes jeg passede til mit kort.





Og godt tog mit kamera med for straks Christina så mig, spurgte hun om
jeg ville ta' billeder og selvfølgelig ville jeg da det.

Det var jo også med tanke på, at man jo ikke selv får taget nogen på sådan en dag og der kan jo blive et scrap album ud af sådan er begivenhed.

Det blev til over 200 billeder efter sortering og har både taget scrap billeder og almindelig, så de kan se hvem der var der. For hold da helt op med mennesker der mødte op.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar