lørdag den 3. juli 2010



Ja så fik jeg leget lidt med mit kamera igen.



Ziggi på sofabordet... det er hans ynglings sted i øjeblikket.




Ja sådan går det når man prøver at ta' billeder af katte.
De skal helst ha' næsen helt ind i.




Dette er min mor's kat Hanse.

Sad lige og fulgte med om vi skulle spise noget han skulle smage.



Vores smukke kirke i Kalundborg.



Sådan går det når man ikke helt har øje for småting men kun ser det store motiv.
Opdagede først skraldet da jeg fik billederne på pc'en.
Det må være solen som har stjålet mit syn.



Et par ænder som nyder den dejligt dag.

Har taget en super serie lige til et par scrap sider.





Fjorden var fyldt med store skibe som lå for anker.

3 kommentarer:

  1. Skønne sommerbilleder lige til at scrappe. Og herlige billeder af missekattene.

    SvarSlet
  2. Ihhh hvor har du dog fået Kalundborg til at se "idullerisk" ud ;o) og misserne - jamen er de ikke bare dejlige.

    SvarSlet
  3. Super billeder, både af kattene og Kalundborg.

    SvarSlet